ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ...


Πολλές φορές κάνω λες και περιστρέφεται η γη γύρω από εμένα, όπως λέει και το λαϊκό άσμα! Λες και πρέπει να σκέφτομαι διαρκώς τι έκανα λάθος και τι κάνω αυτή τη στιγμή λάθος και τι πρόκειται να κάνω.


 Όμως, αυτό είναι η αρχή της φιλαυτίας, ενός τεράστιου εγωισμού, που μόνο πίσω με πάει. Βαρέθηκα πια να «κοιτώ τον εαυτό» μου και να παρατηρώ μόνο τα αρνητικά, τα οποία δεν είναι η ουσία της αμαρτίας. Αυτό έχει ως συνέπεια να κοιτώ χρόνο με τον χρόνο και τους άλλους αρνητικά. Βαρέθηκα να παρατηρώ μόνο τα αρνητικά τους χαρακτηριστικά και να αφήνω την εικόνα Θεού, να κουράζω και να μαυρίζω την ψυχή μου με μια θανατίλα. Γιατί κοιτώντας μέσα μου διαρκώς, μόνο θάνατο θα βλέπω. 


Την εικόνα του Θεού δεν θα τη συναντήσω μέσα μου, αλλά στο πρόσωπου του άλλου, του συνανθρώπου που κάθεται απέναντί  μου και μιλάω τούτη την στιγμή. Μόνο έτσι θα πάω μπροστά. Θέλω να αφήσω τη δημιουργικότητά μου να εξελιχθεί, να αφήσω την ψυχή μου να πετάξει στους ουρανούς, να γίνει ένα με τον Θεό. Να κάνω την επανάστασή μου. Όχι με την ερμηνεία που δίνεται σήμερα σε αυτή τη λέξη, αλλά την θετική επανάσταση. Γιατί ο Χριστός είναι ο μόνος πραγματικός Επαναστάτης που φέρνει την αλλαγή, την αληθινή ελευθερία. Αμήν.


 Κ.